June 9, 2016

terlambat sudah..




Lama giler aku tak update blog. Last update kalau korang tengok 30hb dec tahun lepas.. umangaiii lamo.. kemain lagi semangat template baru nak rajin-rajin update.. rupanya idok.. teman busy dengan study teman.. tak sempat teman nak update blog teman..bisnes teman pun terberhenti..teman rasa teman perlukan pembantu untuk bisnes teman. Ada tak di antara kome yang berminat nak jadi bisnes partner teman? Apa aku cakap orang perak ni? insyaAllah memandangkan aku cuti panjang bulan puasa ni dapat la update blog laju2. Mungkin.. banyak benda nak buat ni.. nak raya..nak update blog..


So whats up perkembangan terbaru? As a nursing student.. banyak sebenarnya nak cerita.. nanti  aku susun baik2 aku update kat sini… nak cerita hari ni jugak crame tangan hakak nak menaip.. ni pun tangan dah sakit sebab salah teknik masa nak angkat sangkar kucing.. dr Kenneth help me!! Umangaiii hensem doe dr ni.. dr kat hospital tempat aku praktikal..


Ape pun.. tak terlambat untuk aku mengucapkan selamat berpuasa kepada semua pembaca blog ini.. juga kepada semua peminat iolss.. ok terperasan… semoga ramadhan kali ni memberi seribu pengertian dan rahmat buat kita.. tahun lepas ramai sepupu aku kawen.. tahun ni aku banjir anak sedara sepupu.. tolong kesat air mata aku sket.. awat aku yang tak kawen lagi ni.. ni tak nak ni… takpe takpe….tunggu saya habis study nanti awak muncul yer.. 27 kut.. Andalusia la aku…

1 comment:

  1. selamat kembali ke dunia blog, hehe. selamat berpuasa jugak :)

    ReplyDelete