October 27, 2015

Syukur Alhamdulillah..


Assalamualaikum...

Selamat malam uolls.. mata aku pun sebonar ea tak larat nak bukak dah..tapi gigih nak taip jugak sikit jadila..dah la aku tengah berpanas dalam bilik sebab extension plug satu je boleh guna sebab aku tengah charge phone...

Alhamdulillah semalam selesai temuduga separa perubatan...reslut keluar 30/11 bulan november...ada sebulan lagi..tak tau dapat tak..tapi firasat mak ku tercinta aku lulus...

Dan....

Alhamdulillah... hari ni test jpj..iolls LULUS dengan jayanya....berkat ihsan abang2 jpj la tu kut...dah la giliran no 1.. kena gelak je dengan abang2 jpj tu sebab aku test ni untuk kali yang ketiga...nanti aku cite macam mana aku boleh test jpj sampai 3 kali..ada orang 8 kali beb..1 kali test rm100..8 kali...rm800.. dah boleh buat bayar belajar kete lagi sekali...
mato tak menahan...see u later...

2 comments:

  1. Saya dulu test jpj 2x..tpi yg kali ke-2, ihsan abg jpj..ikutkan mmg x boleh lulus..hehe..smpai skrg, lesen buat hiasan je..x konfiden nk drive..

    ReplyDelete
  2. Congratulation!!
    Pelan-pelan kayuh, usaha tangga kejayaan.

    Selangkah lagi dah boleh drive 1semenanjung... :-D

    ReplyDelete