September 22, 2015

Sampai hati kencingkan aku!





Assalamualaikum...

cakap pasal kencing ni..memanglah kotor dan tidak ada satu orang pun yang suka kena kencing.. pergh! macam ahli politik pulak dah.. gini-gini, sebenarnya baru lepas jenguk blog mierahussin, cerita pasal air yang tiba-tiba menitis di bahu beliau waktu tidur.. bukan nak kata dia kencing aku ea..tak baik putuskan silaturrahimah...

tahun lepas, waktu mak aku masih sihat..kat rumah mak mengasuh budak, alah sorang jer.. adam nama dia.. memang comelicious. dari kecil jaga sementara mak ayah dia meniaga sarapan pagi kat pasar.. alkisah waktu tu dia tidur dalam buaian...memang nyenyak la..datang-datang, bersihkan diri, basuh muka, kasi susu terus lena tak henggat dunia...



waktu tu tengah hari, mak ayah adam ambik dia lambat sikit, so aku henjut-henjut la buaian dia sambil aku pun baring bawah buaian tu...sambil-sambil borak la dengan mak aku yang tengah jahit baju..


"mak, agak-agak budak kecil dah pakai pampers, tidor dalam buaian dia ni tembus tak? (maksudyer ngompol)" aku bertanya kepada mak

"tak lah." mak aku jawap..


sesaat..
dua saat..
kau rasa apa jadi?


Adam kencingkan aku!
Tepat-tepat kena kat pipi.. kurang asam jawa betul, lena sangat tidur sampai tembus!
sejak dari tu tak berani dah aku nak baring dekat-dekat dengan buaian dia..im tobat!




Ngompol
1. Bahasa Jawa
2. Kencing malam atau kencing sewaktu sedang tidur tanpa sedar dengan erti kata lain terkencing seluar..


1 comment: