September 29, 2015

Aku hanya cebisan pengikut


Assalamualaikum..


sedikit luahan hati..

sepanjang aku conteng-conteng dalam blog ni..memang tak banyak la yang aku mampu sumbangkan pada orang lain..tapi sikit tu adalah.. dan untuk merapatkan lagi silaturrahim antara bllogger-blogger lain, menambahkan rangkaian, join giveaway, segmen, blogwalking...namun apa aku sedih bila join giveaway bila syaratnya nak kena follow blogger sponsor, tapi sponsor tak pamerkan ruangan untuk kita follow...sedih.. ada pulak yang blog dalam renovation..rasanya lepas tamat giveaway boleh la renovate blog.. ye ke idok?

5 comments:

  1. setuju.. camni nak informkan pada sponsar untuk letakan button follower kat belah atas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..cik en.. sy dah letak button follow tu dekat atas nun belah kanan.. dekat bawah menutab pun saya letak, jadi senang nampak..

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. BW daripada Sponsor Giveaway Nurfuzie.com

    Follow blog AlongMisuari

    Artikel TERBARU AM
    Hadiah daripada AM untuk sahabat AM Ebook Percuma Putihkan Gigi
    Hadiah dari AM untuk sahabat Lelaki AM Ebook Percuma (Rahsia Lelaki)

    HOT ITEM..
    LeoRa For Men
    LeoRa For Women

    Terima Kasih
    AlongMisuari

    ReplyDelete