July 19, 2013

Apa yang best time internship dulu??

Assalamualaikum..

Hari ni 10 Ramadhan.. Alhamdulillah.. setakat ni saya masih berpuasa tanpa sebarang alasan untuk ponteng.. hehe.. Sebenarnya waktu ni patutnya saya kerja..tapi sejak akhir-akhir ni saya takde semangat nak kerja.. Vitamin 'm' punya lah banyak... Lemah gemalai je rasa.. Jangan tiru ok!! Sangat tak bagus untuk anda semua contohi...

Actually, saya kerja nine to five.. hari-hari.. dulu masa saya buat internship lagilah.. eight to five tu pun kadang-kadang samapi pukul 7 baru balik rumah sebabnya ada kerja lab yang kena siapkan.. bila ingatkan dulu masa internship... seriously memang penat.. but i love it!.. ye la masa tu student lagi kan.. sabar je la.. takde office work macam sekarang tau!.. dulu lepas punch card je.. letak bag..get ready pergi sampling untuk water quality.. pom pam pom pam... mini project lagi... dalam pada busy tu sempat lagi pergi warong depan simpang depan fri tu untuk minum pagi.. makan roti canai ... menu favourite saya waktu tu  roti kosong dan teh 'o'. saya sebenarnya tak berapa minat roti sardin la telur la..bukan apa.. rsa macam heavy sangat.. haha.. makan selalu sangat pun tak elok.. boleh tambah kolestrol tau... tak nak sakit jantung muda-muda... teh 'o'.. memang saya dah terbiasa kat rumah memang selalu breakfast pagi-pagi dengan teh 'o.. kopi tu kadang-kadang je... kalau nak tambah pun.. tambah satu sudu kecil susu tepung.. kat rumah saya jarang da susu manis.. hebat tak my mom nakjaga kesihatan keluarga.. tu la my mom.. akauntan keluarga.. orang paling sibuk kalau kat rumah mestilah my mom....

Rindu nak makan nasi minyak.. eh nasi minyak pulak... roti canai la.. murtabak ke.. hish, puasa la...


Selamat Berpuasa semua!!

No comments:

Post a Comment